Regulamin
Data wejścia w życie: 2022-08-02
Ostatnie zmiany: 2024-07-21
Polityka prywatności i stosowania plików cookies dla Strony internetowej secorun.pl
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE
W niniejszym dokumencie wskazujemy nasze podejście i sposób, w jaki realizujemy zasady ochrony danych osobowych, w tym sposób gromadzenia, przetwarzania, ujawniania i wykorzystywania informacji na temat osób korzystających z naszej strony internetowej oraz Strony internetowej secorun.pl.
Niniejsza Polityka Prywatności stanowi również wykonanie obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13 (w przypadku zbierania danych od osoby, której dotyczą) oraz art. 14 (w przypadku pozyskiwania danych w inny sposób niż od osoby, której dotyczą) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).
Niniejszy dokument dotyczy również stosowania plików cookies dla Strony internetowej secorun.pl, określając zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych o charakterze plików cookies na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu, do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.
W ramach dalszych postanowień należy przyjąć następujące rozumienie określeń:
Administrator Serwisu/Danych Osobowych – spółka VEMCO Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-435) przy ul. Białej 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000187797, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym w kwocie 52.500,00 PLN, w pełni opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 586-010-36-82 oraz numer REGON 190051978, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz w tym celu przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w Urządzeniach Użytkownika;
W sprawach dotyczących danych osobowych Vemco sp. z o.o. wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych:
Zdzisław Mendyk
ul. Biała 1, 80-435 Gdańsk
iod@vemco.pl
Telefon: +48 695 601 005
W pozostałych sprawach dotyczących strony internetowej secorun.pl można się kontaktować:
· Pliki cookies (ciasteczka) – dane informatyczne, w postaci niewielkich plików tekstowych (przechowywane w urządzeniach końcowych takich jak komputer, telefon lub tablet, a przesyłane przez strony internetowe oraz aplikacje mobilne), zapisywane i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika, za pośrednictwem którego korzysta on ze Strony internetowej lub Serwisu;
· Dane osobowe – wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, w tym mogą nimi być nr IP (Internet Protocol) przypisany urządzeniu, dane o lokalizacji, a potencjalnie także inne identyfikatory internetowe oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii, jeśli pozwalają na identyfikację Użytkownika;
· RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
· Strona Internetowa – strona internetowa dla potrzeb Serwisu, znajdująca się pod adresem internetowym https://secorun.pl;
· Dostawcy – podmioty, ze świadczeń których Administrator korzysta prowadząc Stronę Internetową, którzy mogą mieć dostęp do danych Użytkownika, i którym w uzasadnionych przypadkach Administrator dokonuje powierzenia przetwarzania Danych osobowych w niezbędnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli w danych okolicznościach spełnione zostały przesłanki koniecznego powierzenia przetwarzania zgodnie z art. 28 RODO;
· Usługi – świadczenia realizowane przez Administratora wskutek interakcji korzystającego ze Strony Internetowej lub funkcjonalności na niej dostępnych, będące usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.123);
· Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego, Użytkownik uzyskuje dostęp do Strony, i z niego korzysta (m.in. komputer, tablet czy smartfon);
· Użytkownik – każda osoba, która korzysta ze Strony internetowej, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej;
2. ZASADY OCHORNY PRYWATNOŚCI I PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
2.1. jakie dane osobowe gromadzimy
W trakcie korzystania z naszych Usług Użytkownik może przekazywać nam Dane osobowe w postaci:
· imienia i nazwiska;
· adresu e-mail;
· numeru telefonu;
· nazwa firmy;
· ilość osób pracujących w firmie;
· danych użytkowania stron internetowych (tzw. usage data) – takie jak adres IP czy inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem Plików Cookies lub innych podobnych technologii, pozyskiwane w związku z korzystaniem ze Strony Internetowej, które w określonych okolicznościach mogą także stanowić Dane Osobowe;
Dane użytkowania jakie pobiera automatycznie Administrator w trakcie korzystania z Usług, są to głównie dane w postaci statystycznej, anonimowe, dotyczące aktywności Użytkownika na Stronie Internetowej, wobec czego co do zasady nie będą umożliwiać identyfikacji osoby, czyli stanowić Danych Osobowych.
2.2. w jakim celu i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy twoje dane
Dane osobowe przetwarzamy według następujących zasad prawnych:
1. W celu wykonywania przez Administratora czynności w ramach świadczenia Usług w wykonaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność dla wykonywania umowy z Administratorem, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub niezbędność podjęcia działań na żądanie Użytkownika tuż przed zawarciem umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
2. W celu udostępniana treści prezentowanych na Stronie Internetowej i zapewnienia bezpiecznego korzystania z naszej Strony Internetowej – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes polegający na rozpowszechnianiu naszych treści i dostarczaniu naszych usług w sposób profesjonalny (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
3. W przypadku, gdy zezwalasz nam na korzystanie z Plików Cookies (tj. takich, które w danych okolicznościach mogą stanowić Dane Osobowe) w celach analizy interakcji i zachowań podczas korzystania z naszych Strony Internetowej – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest Twoja wyraźnie udzielona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), którą możesz w każdym czasie cofnąć (w szczególności możesz usunąć Pliki Cookies zapisane na Twoim urządzeniu (w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej) i nie wyrazić zgody, jeśli system zapyta o nią ponownie przy wejściu na naszą Stronę Internetową).
4. W przypadku, gdy przekazujesz nam po raz pierwszy swoje dane dla celów kontaktu lub udzielenia dalszych interesujących Cię informacji, w tym informacji promocyjnych lub ofert świadczenia Usług – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest Twoja wyraźnie udzielona zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), którą możesz w każdym czasie cofnąć.
5. W przypadku, gdy korzystamy z Twoich Danych Osobowych w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie naszych praw lub interesów, a przetwarzanie następuje maksymalnie przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą nam przysługiwać.
O ile nie wskazaliśmy konkretnego okresu, w zależności od zakresu i kategorii danych, a także od wskazanego powyżej celu przetwarzania Danych Osobowych, Administrator będzie przechowywał zgromadzone Dane Osobowe przez okres maksymalnie 6 lat (ogólny okres przedawnienia roszczeń cywilno-prawnych).
2.3. administrator lub przetwarzający
Wobec Danych osobowych pozyskiwanych bezpośrednio od Użytkowników (zawłaszcza Strony Internetowej), na nasze potrzeby lub w naszym uzasadnionym interesie, pozostajemy Administratorem Danych Osobowych, gdyż decydujemy o celach i sposobach ich przetwarzania.
2.4. odbiorcy danych – dalsze powierzanie przetwarzania
W sytuacjach uzasadnionych koniecznością korzystania z usług innych podmiotów trzecich w prowadzonej przez nas działalności (Dostawców), przekazujemy Dane osobowe podmiotom trzecim. Takimi odbiorcami mogą być:
· Podmioty i organy publiczne, w tym Policja, Krajowa Administracja Skarbowa, inne organy ścigania, w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami na podstawie właściwych przepisów prawa.
· Podmioty, którym zlecamy wykonywanie usług, z którymi wiąże się przetwarzanie Danych osobowych, a są to:
o podmioty prowadzące obsługę naszej działalności – księgowość, kancelarie prawne itp.
o dostawcy usług i charakterze informatycznym, z których usług korzystamy świadcząc Usługi, tj.:
WebFlow - 398 11th St., 2nd Floor, San Francisco, CA 94103 USA
Google - Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia
Amazon – Amazon Europe Core S.à r.l. 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg
Luksemburg
Fastly – 13th Floor, Aldgate Tower, 2 Leman Street, London E1 8FA, Wielka Brytania
CookieBot - Usercentrics A/S Havnegade 39 1058 Copenhagen, Dania
2.5. zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie)
W określonych sytuacjach podejmujemy decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym opartych na profilowaniu Użytkowników Strony Internetowej, tj. za pomocą algorytmów, działając w celu:
· zapewnienia bezpieczeństwa dostępu oraz korzystania ze Strony Internetowej;
- zbiorczej komunikacji (np. automatyczne powiadomienia), w tym adresowania kampanii marketingowych,
- zbierania i analizy informacji o korzystaniu ze Strony, dla poprawiania funkcjonowania Strony Internetowej.
· działań o charakterze marketingowym
Konsekwencją zautomatyzowanego podejmowania decyzji może być prowadzenie przez Administratora komunikacji, ankiet, a także działań marketingowych, a w skrajnych przypadkach utrudnienie lub zablokowanie dostępu Użytkowników do Strony Internetowej (np., w sytuacji zdiagnozowanego niebezpieczeństwa w korzystaniu ze Strony Internetowej). Na każdym etapie jednakże zapewniamy wdrożenie właściwych środków ochrony praw osób, których te dane mogłyby dotyczyć, w tym w uzasadnionych przypadkach prawo do interwencji ludzkiej ze strony Administratora.
W każdym przypadku Użytkownik ma prawo wyrażenia własnego stanowiska i zakwestionowania zautomatyzowanej decyzji, kontaktując się bezpośrednio z Administratorem.
2.6. przekazywanie danych osobowych do państw spoza europejskiego obszaru gospodarczego (EOG):
WebFlow - 398 11th St., 2nd Floor, San Francisco, CA 94103 USA
Amazon – Amazon Europe Core S.à r.l. 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg
Luksemburg
Fastly – 13th Floor, Aldgate Tower, 2 Leman Street, London E1 8FA, Wielka Brytania
3. POLITYKA PLIKÓW COOKIES
3.1. cel i zasady używania plików cookies
Plików Cookies i podobnych technologii używamy dla celów:
· zapewnienia bezpieczeństwa i przeciwdziałania nadużyciom (w tym uniemożliwienia dostępu osobom nieuprawnionym);
· dostosowania zawartości Strony Internetowej do preferencji i urządzenia końcowego Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej;
· zapobiegania wykonywania pewnych działań na naszych stronach internetowych przez roboty internetowe;
· tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownik korzysta ze Strony Internetowej, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
· umożliwienia usprawniania działania stron internetowych, w tym badania ich wydajności i marketingu usług;
3.2.rodzaj przetwarzanych danych w związku z plikami cookies
Możemy przetwarzać dane dotyczące sposobu korzystania ze strony internetowej za pomocą komputera, telefonu, tabletu lub innego urządzenia, za pomocą którego uzyskujesz dostęp do stron internetowych. Niektóre z tych danych, w połączeniu z innymi danymi, mogą stanowić Dane osobowe. Za pomocą stosowanych technologii internetowych możemy przetwarzać np.:
· nazwę strony internetowej, z której pochodzą pliki cookies, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz ich unikalny numer;
· dane urządzenia (np. typ/model urządzenia, unikalne identyfikatory urządzeń, adres MAC, adres IP, system operacyjny, wersja systemu operacyjnego i ustawienia urządzenia, ustawiony język, rozdzielczość ekranu, wersja i rodzaj przeglądarki internetowej);
· zdarzenia (np. czas korzystania z witryny, ostatnia wizyta na stronie internetowej, długość wizyty na stronie, rodzaj odwiedzanych stron oraz podstron,
· dane dotyczące lokalizacji (np. adres IP, dane o Twojej lokalizacji uzyskane za pomocą różnych technologii pozycjonowania);
· inne dane: dane na temat korzystania z witryn (np. źródło wejść, kampania reklamowa, z której Użytkownik wszedł na stronę, linki, w które kliknął, jakie reklamy zobaczył oraz jakie zgody na banerze cookies wyraził).
3.3. Czas przechowywania i rodzaj plików cookies
Ze względu na okres przechowywania plików cookies na urządzeniu końcowym, możemy wyróżnić pliki „stałe”, lub „sesyjne”.
· Cookies stałe (persistent cookies) – nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i pozostają w Twoim urządzeniu na określony czas lub bez okresu ważności, w zależności od ustawień w przeglądarce/strony internetowej.
· Cookies sesyjne (session cookies) – umieszczane są na czas korzystania z przeglądarki (trwania sesji) i są usuwane po jej zamknięciu.
Ze względu na sposób używania Plików cookies, których korzysta Administrator, możemy wyróżnić:
3.3.1. Niezbędne pliki cookies – są to takie Pliki cookies, które Administrator uznał za konieczne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania Strony internetowej przy jej podstawowej funkcjonalności, z których Użytkownik musi skorzystać, gdyż bez nich nie moglibyśmy dostarczyć usługi dostępu do Strony Internetowej (usługi świadczonej elektronicznie na żądanie Użytkownika końcowego), stąd ich gromadzenie na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Stronę Internetową nie wymaga zgody (zgodnie z art. 173 ust. 3 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.)
Użytkownik zawsze ma możliwość „zablokowania” instalacji niezbędnych Plików cookies (nie kontynuując interakcji na stronie i opuszczając ją), lub je usunąć przy pomocy ustawień przeglądarki.
W zależności od rodzaju zablokowanych/usuniętych Plików cookie, w skrajnym wypadku może uniemożliwić w części lub w całości wyświetlanie się strony lub utrudnić poruszanie się po niej, w tym uniemożliwić korzystanie z niej.
Informujemy, że w przypadku, gdyby przy pomocy niezbędnych Plików Cookies Administrator pozyskał Dane osobowe Użytkownika, ich przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes administratora polegający na zapewnieniu prawidłowego i efektywnego działania strony internetowej);
lub
o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą).
Stosujemy następujące Niezbędne pliki cookies poniższych Dostawców (pliki cookies zewnętrzne):
3.3.1.1. Google reCAPTCHA
Google reCAPTHA jest to narzędzie służące do rozpoznawania sztucznego ruchu na witrynach i ochrony m.in. przed pobieraniem treści znajdujących się na naszych stronach przez roboty internetowe. Rozwiązanie polega na wyświetleniu prośby o wykonanie prostego testu potwierdzającego, że Użytkownik jest człowiekiem, a nie komputerem.
Informujemy, że pozyskiwane przy pomocy plików cookies Google reCAPTCHA, dane osobowe są przez nas przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes, realizowany przez Administratora w postaci wdrożenia odpowiedniego poziomu zabezpieczeń ochrony Serwisu, w szczególności przed próbami nieautoryzowanego dostępu).
reCAPTCHA uruchamia niezbędny plik cookie (_GRECAPTCHA) w celu przeprowadzenia analizy ryzyka.
· Dostawca: Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.
Pliki te przechowywane są maksymalnie/wygasają po 6 miesiącach.
3.3.1.2. WebFlow
cb_user_id: zapisuje indywidualny identyfikator użytkownika, aby zapewnić spersonalizowane usługi podczas różnych sesji przeglądania. Wygasa po 1 roku.
Cebs: służy do przechowywania preferencji i ustawień użytkownika, zapewniając spersonalizowane przeglądanie strony internetowej. Wygasa po zakończeniu sesji.
_ga_40C0J35ZBP: zapisuje stan sesji użytkownika w Google Analytics. Wygasa po 1 roku i 1 miesiącu.
_ce.irv: zbiera i analizuje informacje o zachowaniu użytkowników, aby poprawić wydajność strony i doświadczenia użytkownika. Wygasa po zakończeniu sesji.
cb_anonymous_id: używane do anonimowej identyfikacji użytkownika, bez potrzeby logowania. Może być wykorzystane do celów analitycznych. Wygasa po 1 roku.
_biz_nA: rejestruje wydajność strony internetowej i serwera. Dane są anonimowe. Wygasa po 1 roku.
_ga: związane z Google Universal Analytics. Używane do odróżniania unikalnych użytkowników i śledzenia sesji oraz kampanii. Wygasa po 1 roku i 1 miesiącu.
utm_medium: zapisuje źródło ruchu użytkownika, co pomaga w śledzeniu wydajności kampanii marketingowych. Wygasa po 1 dniu.
_zitok: optymalizuje doświadczenia użytkownika, zapewniając szybsze ładowanie treści. Wygasa po 1 roku.
_ce.clock_data: monitoruje wyświetlenia strony i zachowanie użytkownika na stronie w celach analitycznych. Wygasa po 1 dniu.
_ce.clock_eventL: rejestruje zdarzenia interakcji użytkownika na stronie, poprawiając doświadczenie użytkownika. Wygasa po 1 dniu.
_ce.s: zapisuje i śledzi zasięg odbiorców i użytkowanie strony w celach analitycznych. Wygasa po 1 roku.
utm_source: zapisuje źródło ruchu użytkownika, pomagając śledzić kampanie marketingowe. Wygasa po 1 dniu.
3.3.1.3. CookieBot
_cb_anonymous_id: anonimowo identyfikuje użytkowników, służąc do śledzenia i analiz. Wygasa po 1 roku.
CookieConsent: zapisuje zgodę użytkownika na używanie ciasteczek. Wygasa po 1 roku.
_cbuid: przechowuje unikalny identyfikator użytkownika dla personalizacji, bez gromadzenia danych osobowych. Wygasa po 1 roku.
3.3.2. Opcjonalne pliki cookies.
Wykorzystujemy Opcjonalne Pliki cookies z uwagi na to iż:
- służą wsparciu funkcjonalności Strony internetowej – np. zapamiętują wybory dokonywane przez użytkownika zapewniając bardziej dopasowane usługi.
- umożliwiają działanie narzędzi analizujących zachowania użytkownika, co ma na celu poprawę funkcjonalności serwisu i dostosowanie do preferencji użytkowników;
- pozwalają na profilowanie w ramach dostępnych danych, w celu dostarczania odpowiednich rozwiązań lub narzędzi w trakcie świadczenia naszych usług oraz działań o charakterze marketingowym
Na profilowaniu oparte jest wykorzystanie narzędzi do optymalizowania funkcjonowania wybranych mechanizmów jakie stosujemy, komunikacji i świadczeniu usług oraz ich marketingu.
Korzystając z usług i narzędzi Dostawców (zewnętrznych), Administrator może podejmować działania także w zakresie związanym z dostarczaniem usług dostępnych za pośrednictwem innych stron internetowych oraz z analityką, reklamą (w tym opartą na zainteresowaniach), re-marketingiem, pomiarem rezultatów kampanii reklamowych.
Informujemy, że w przypadku, gdyby przy pomocy Opcjonalnych Plików Cookies Administrator pozyskał Dane osobowe Użytkownika, ich przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda wyrażona przez Użytkownika przy wejściu na Stronę Internetową lub zarządzaniu plikami cookies); lub
o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy, której Użytkownik jest stroną lub ma być stroną).
Stosujemy następujące Opcjonalne Pliki cookies pochodzące od wskazanych poniżej dostawców:
3.3.2.1. Google Analytics (Cookies/SDK/Server-side)
Korzystamy z narzędzi Google Analytics, które zbierają informacje na temat odwiedzin Użytkownika na naszych stronach i korzystania z aplikacji mobilnych w celu generowania statystyk dotyczących ich funkcjonowania, analizowania przejawianych na nich aktywności tak, aby jak najlepiej dopasować nasze usługi do potrzeb Użytkowników, w tym do działań marketingowych.
· Dostawca: Google Ireland Limited, Google Building, Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Ireland.
Wykorzystujemy Google Analytics korzystając z trzech bibliotek (tagów) JavaScript do pomiaru interakcji użytkownika z witryną: gtag.js, analytics.js oraz ga.js. Poniżej przedstawiamy, jak poszczególne pliki cookie są używane przez Universal Analytics i Google Analytics 4 (tam, gdzie to stosowne).
· gtag.js (Google Analytics 4) – dla Google Analytics 4, biblioteka JavaScript gtag.js używa plików cookie do rozróżniania unikalnych użytkowników i rozróżniania sesji użytkownika.
Pliki cookie utworzone przez tag gtag.js:
_ga: służy do rozróżniania użytkowników, wygasa po 2 latach,
ga<container-id>: przechowuje stan sesji, wygasa po 2 latach.
· gtag.js i analytics.js (Universal Analytics) – w Universal Analytics można używać biblioteki JavaScript analytics.js lub biblioteki JavaScript gtag.js.
Obydwie biblioteki używają plików cookie do rozróżniania unikalnych użytkowników i ograniczenia częstotliwości żądań.
Pliki cookie uruchamiane przez gtag.js i analytics.js:
_ga: służy do rozróżniania użytkowników, wygasa po 2 latach.
_gid: 24 godziny, służy do rozróżniania użytkowników, wygasa po 24 godzinach.
_gat: służy do ograniczania liczby żądań, wygasa po 1 minucie; Jeśli Google Analytics jest wdrożony za pomocą Google Tag Manager, ten plik cookie będzie nosił nazwę dc_gtm<property-id>. Wygasa po 1 minucie.
AMP_TOKEN: zawiera token, który może być użyty do pobrania identyfikatora klienta z AMP Client ID service. Może przyjmować różne wartości, takie jak błąd podczas pobierania identyfikatora klienta z AMP Client ID service. Wygasa w okresie - po 30 sekundach - do roku.
gac<property-id>: zawiera informacje o kampanii dotyczące użytkownika. Jeśli konta Google Analytics i Google Ads są połączone, ten plik cookie będzie odczytywany przez tagi konwersji na stronie z Google Ads, chyba że opcja ta zostanie wyłączona. Wygasa po 90 dniach.
· ga.js – Biblioteka JavaScript ga.js korzysta z własnych plików cookie do realizacji następujących celów:
Określenie domeny objętej pomiarem, rozróżnianie unikalnych użytkowników, ograniczenia częstotliwości żądań, zapamiętanie liczby i czasu wcześniejszych wizyt, zapamiętanie informacji o źródle ruchu, określenie rozpoczęcia i zakończenia sesji, zapamiętanie wartości zmiennych niestandardowych na poziomie Użytkownika.
Domyślnie, biblioteka ustawia pliki cookie w domenie określonej we właściwości document.host i ustawia ścieżkę plików cookie na poziomie głównym (/).
Poniżej przedstawiamy pliki cookie ustawiane przez bibliotekę ga.js:
__utma: służy do rozróżniania użytkowników i sesji. Aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. Wygasa po 2 latach.
__utmt: służy do ograniczania liczby żądań. Wygasa po 10 minutach.
__utmb: służy do określania nowych sesji/wizyt. Aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane
do Google Analytics. Wygasa po 30 minutach.
__utmc: nieużywany w ga.js. służy do interoperacyjności z kodem jam.js. Wygasa na koniec sesji.
__utmz: zapisuje źródło wizyt lub kampanię, która sprowadziła użytkownika na stronę. Aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. Wygasa po 6 miesiącach
__utmv: służy do przechowywania danych zmiennych niestandardowych na poziomie Użytkownika. Aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do Google Analytics. Wygasa po 2 latach.
Kliknij tutaj, aby przeczytać informacje na temat przetwarzania danych osobowych przy współpracy z Google: https://business.safety.google/gdpr/
Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane:
https://policies.google.com/privacy?hl https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=pl&ref_topic=1008008
Kliknij tutaj, aby uzyskać informację jak zablokować pliki cookies Google Analytics przy pomocy skryptów przeglądarki: https://support.google.com/analytics/answer/181881?hl=pl
Google Ads - _gcl_au -Służy do przechowywania i śledzenia konwersji z reklam. Wygasa po 3 miesiącach.
IDE: używane do wyświetlania reklam użytkownikom na podstawie wcześniejszych wizyt na stronach. Wygasa po 1 roku.
ANID: dostosowuje reklamy do preferencji użytkowników. Wygasa po 13 miesiącach.
_dc_gtm_UA-XXXXXXX-X: kontroluje żądania tagów i zarządza nimi. Jest to ciasteczko sesyjne. Wygasa po 1 minucie.
_gtag_UA_XXXXXXX_X: monitoruje ruch i zachowanie użytkowników na stronie. Wygasa po 2 latach.
3.4. Usuwanie plików cookies – cofnięcie zgody/zgłoszenie sprzeciwu
Twoje wybory dotyczące wykorzystywania Plików cookies zapamiętywane są w przeglądarce z której korzystasz, gdy logujesz się na konto z innego urządzenia lub przeglądarki, rezygnując z plików cookies powinieneś przy pomocy panelu do zarządzania plikami cookie wycofać wyrażone przez siebie zgody w każdej przeglądarce z której korzystałeś.
W ten sam sposób powinieneś postąpić, jeśli chcesz zgłosić sprzeciw wobec wykorzystywanych przez Administratora Plików cookies niezbędnych, gdyż takie prawo przysługuje ci wobec przetwarzania Danych osobowych (w tym profilowania opartego na tej podstawie) opartego na tzw. uzasadnionym interesie Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) o czym mowa powyżej), na mocy art. 21 ust. RODO.
Informujemy, iż standardowo przeglądarka internetowa domyślnie pozwala na umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te możesz zmienić w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na Twoje urządzenie. Większość urządzeń mobilnych i aplikacji umożliwia zarządzanie konfiguracją i sposobem wykorzystania innych technologii, takich jak unikalne identyfikatory służące do identyfikowania przeglądarki, aplikacji lub urządzenia. Na przykład identyfikatorem wyświetlania reklam na urządzeniach z Androidem i identyfikatorem wyświetlania reklam firmy Apple można zarządzać w ustawieniach urządzenia, a identyfikatorami konkretnych aplikacji zwykle można zarządzać w ustawieniach tych aplikacji.
4. TWOJE PRAWA
Informujemy, iż na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego i UE (w tym postanowień RODO), w zależności od sytuacji, przysługuje Ci szereg praw związanych z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych, w szczególności:
1. prawo dostępu do Twoich Danych osobowych, w tym do uzyskania ich kopii;
2. prawo żądania sprostowania Twoich Danych osobowych;
3. prawo do usunięcia Twoich Danych osobowych;
4. prawo ograniczenia przetwarzania Twoich Danych osobowych;
5. prawo do wycofania zgody – w zakresie w jakim Twoje Dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, Cofnięcia zgody możesz dokonać korzystając z linku zamieszczonego w przekazywanej do Ciebie korespondencji e-mail, a także poprzez kontakt e- mailowy pod adres: iod@vemco.pl, lub w inny sposób wskazany w niniejszej Polityce,
przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
6. prawo do przenoszenia Twoich Danych osobowych;
7. prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich Danych osobowych;
o Zgłoszenia sprzeciwu możesz dokonać poprzez kontakt e- mailowy pod adres: iod@vemco.pl, lub w inny sposób wskazany w niniejszej Polityce.
Jeżeli uważasz, że przetwarzanie przez nas Twoich Danych Osobowych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na ten temat uzyskasz pod tym linkiem: https://uodo.gov.pl/pl
W związku z przetwarzaniem plików cookies masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (adres: Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa).
5. AKTUALIZACJA POLITYKI PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka – w wersji uaktualnionej - obowiązuje od dnia 01.08.2024
Aby zapewnić, iż przekazujemy aktualną informację o przetwarzaniu Danych osobowych, zgodnie z obowiązkami RODO, treść niniejszego dokumentu może ulec zmianie, tak aby była zgodna ze stanem faktycznym dotyczącym przetwarzania przez nas Twoich Danych Osobowych.
Aktualna treść Polityki jest zawsze dostępna pod linkiem: secorun.pl/polityka-prywatnosci