SECORUN® Preawizacja gości, pracowników i nie tylko
Aplikacja łącząca funkcje Elektronicznego Obiegu Dokumentów z bezpiecznym dostępem do firmy i jej zasobów.
Niezbędna dla organizacji usprawniających rotację osób i pojazdów.
Dlaczego preawizacja?
Preawizacja umożliwia zebranie wszystkich niezbędnych informacji
o osobach i/lub pojazdach, które planują przybyć na teren Twojej firmy,
jeszcze przed ich wizytą.
Poprzez wypełnienie formularzy zbierane są dane, które następnie są weryfikowane przez odpowiednie osoby w celu oceny ich zasadności. Akceptacja otrzymanych informacji powoduje wykonanie automatycznie spodziewanego efektu np. zostanie utworzona wizyta w systemie
SECORUN KD.
Dzięki temu proces przyjęcia gości w dniu ich przybycia przebiega sprawnie
i bezproblemowo, eliminując potrzebę dodatkowych działań ze strony pracowników organizacji.
Uporządkuj procesy gości i firm zewnętrznych
Oprogramowanie
SECORUN Awizacja to system, który pozwala na preawizację osób i pojazdów
w Twojej firmie.
Integracje
Aplikacja współgra z SECORUN KD
oraz z każdym innym systemem kontroli dostępu. Istnieje też możliwość zintegrowania z zupełnie innym oprogramowaniem
poprzez API.
Urządzenia
Dostarczamy kioski, na których można
zgłosić swoje przybycie, czy tablety
w recepcji, które mogą służyć jako
e-portiernia.
Główne funkcjonalności
Lista wniosków zgodna z Twoimi potrzebami.
Treść formularzy wniosków dopasowana do niezbędnego zakresu informacji, których potrzebujesz do realizacji Twoich działań w organizacji. Zdefiniuj niezbędne pola, załączniki i słowniki.
Magazynowanie, opisywanie i zbieranie dokumentów w jednym miejscu.
Jednoznaczny sposób gromadzenia załączników. Dostęp do treści dokumentów z aplikacji bez konieczności ich pobierania na Twój komputer.
Automatyczna historia wniosków.
Aplikacja buduje automatyczną historię wniosków, w której zawarte są akcje związane z przetwarzaniem wniosku. Dowiedz się kto odrzucił, kto zaakceptował, kto coś zmienił w treści wniosku oraz dodaj swój komentarz, który trafi do autora wniosku. Wszystko w jednym miejscu.
Nie wiesz jakie dane uzupełnić we wniosku? To nie problem.
Wyślij formularz do osoby, która jest właścicielem tych informacji i pozwól jej uzupełnić formularz samodzielnie. Wypełniony wniosek trafi do Ciebie i będzie można dalej go procesować.
Precyzyjnie zdefiniuj etapy decyzyjne.
Określ liczbę etapów decyzyjnych, osoby decydujące oraz czas na podjęcie decyzji. Możesz także ustalić zakres uprawnień do funkcji dodatkowych np. edycji treści wniosku w celu korekty.
Wymagaj dobrych jakościowo załączników.
Ogranicz czas spędzony na późniejszej weryfikacji plików. Ustal kryteria, które mają być sprawdzone podczas załączania plików i wyraź je w sposób prosty dla użytkownika. Aplikacja sama podpowie, co należy zmienić w załączanym pliku, jeżeli plik jest niepoprawny.
Zasada działania
Aplikacja posiada narzędzia umożliwiające integrację z dowolną aplikacją funkcjonującą
w przedsiębiorstwie. Każda integracja może być indywidualnie dopasowana do wymogów klienta.
„Tworzyliśmy Portal Awizacja, aby porządkował wszystkie procesy związane z dostępem podmiotów zewnętrznych do przedsiębiorstwa.”
Krzysztof Białecki
Key Product Manager - Strategic Analyst
„Naszym celem było maksymalne usprawnienie i ułatwienie obiegu wniosków w organizacji poprzez digitalizację tego procesu.”
Margarita Menjega-Schmidt
Product Designer
E-recepcja w Twojej firmie
Aplikacja może być użytkowana w pełnym zakresie na ogólnodostępnym urządzeniu postawionym w dowolnym miejscu na terenie przedsiębiorstwa.
Awizuj gości
Będąc pracownikiem firmy wyślij z SECORUN Awizacja zdalny formularz do uzupełnienia przez gościa.
Rejestruj przybycie
Gość na podstawie informacji z zaproszenia e-mail zgłasza swoje przybycie we wskazanym punkcie poprzez odczyt otrzymanego QR kodu.
Odbieraj gości
Gość zgłosił Ci przybycie? Udaj się do punktu spotkania i odbierz gościa poprzez potwierdzenie jego wizyty na terminalu AWZ.
Wpuść gościa na teren
Potwierdzając jego wizytę aktywujesz uprawnienia przypisane do wizyty. Od tego momentu gość może wejść na teren za pomocą karty lub kodu QR.
Wsparcie na każdym kroku
Wiemy, że razem możemy więcej. SECORUN to nie tylko produkty, ale też podejście. Zapewniamy wsparcie w niezbędnych aspektach działania systemów w zakresie bezpieczeństwa i kosztów.
W rejestracji czasu pracy każdy przypadek jest ważny
Dobrze funkcjonujący system, to taki, który spełnia wymagania klienta nie tylko pod względem bezpieczeństwa, ale także biznesowym.
Oferujemy kompleksowe doradztwo w zakresie analizy potrzeb, projektowania, implementacji oraz utrzymania systemu.
Dzięki naszym usługom pomożemy Ci skutecznie zarządzać bezpieczeństwem, minimalizując ryzyko naruszeń i zapewniając ochronę zasobów.
Nasze doświadczenie i wiedza pozwolą na stworzenie spersonalizowanego rozwiązania, które idealnie wpasuje się w specyfikę Twojej organizacji.
Analiza przedwdrożeniowa AS IS
Analiza przedwdrożeniowa TO BE
Consulting
W kwestii bezpieczeństwa nie ma dróg na skróty.
System SECORUN to najwyższy poziom bezpieczeństwa dla Twojej organizacji, zapewniający ochronę pracowników, infrastruktury, surowców i danych.
Nasze rozwiązanie możemy dostosować do indywidualnych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa, aby spełniało jego specyficzne wymagania.
Gwarantujemy pełną kontrolę nad dostępem do kluczowych obszarów, skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną zasobów.
Postaw na niezawodność i skuteczność systemów SECORUN.
Od projektu po montaż i uruchomienie
Każde wdrożenie to starannie zaplanowany projekt, w którym infrastruktura okablowania i urządzeń odgrywa kluczową rolę.
Przed instalacją opracowujemy szczegółową dokumentację techniczną, która pozwala nam precyzyjnie dobrać i zamontować niezbędne urządzenia, a następnie je skonfigurować i uruchomić. Proces instalacji obejmuje także rygorystyczne testy, które potwierdzają niezawodność działania wszystkich komponentów.
Zapewniamy wsparcie i serwis na każdym etapie eksploatacji systemu, dzięki czemu Twój system SECORUN będzie zawsze w pełni sprawny i dostosowany do Twoich potrzeb.
Montaż urządzeń
Konfiguracja urządzeń
Uruchomienie urządzeń
Profesjonalne wsparcie i niezawodność systemu
Oferujemy wsparcie techniczne dla operatorów, zapewniając pomoc w rozwiązywaniu problemów i optymalnym wykorzystaniu systemu.
Dbamy o regularną konserwację zarówno samego oprogramowania, jak i urządzeń systemu kontroli dostępu, gwarantując ich niezawodność i długowieczność.
Zapewnij sobie bezpieczny i niezawodny system już dziś.
Konserwacja
Serwis
Przeglądy cykliczne
Regularne aktualizacje oprogramowania
System SECORUN podlega regularnym aktualizacjom, wydawanym kwartalnie, co gwarantuje ciągłe usprawnienia i optymalizację wydajności.
Koncentrujemy się na dynamicznym rozwoju funkcjonalności, integrując nowe elementy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na specyficzne potrzeby użytkowników i zmieniające się wymagania biznesowe.
Dzięki temu nasze rozwiązania w zakresie rejestracji czasu pracy pozostają na czołowej pozycji technologicznej, oferując najwyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności.
Spróbuj ponownie, lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, telefonicznie lub mailowo.
+48 58 770 91 43
systemy@vemco.pl